• BIST 14537.55
  • Altın 6170
  • Dolar 46.4729
  • Euro 52.9331
  • İstanbul 26 °C
  • Ankara 28 °C
  • İzmir 33 °C
  • Antalya 35 °C
  • Muğla 32 °C
  • Çanakkale 30 °C

Filipinler'de yolcu gemisi battı

Filipinler'de yolcu gemisi battı
Filipinler'de yolcu gemisi (OCEAN KING II) battı.

OCEAN KING II gemisi 1986 yılında inşa edilmiş olan ve halen Filipin bayrağı altında bulunan bir yolcu gemisidir.

Yolcu gemisi 2 haziran tarihlerinde Cebu sularında battı.  İçerisinde yolcular bulunan geminin tüm yolcuları ve mürettebatı kurtarıldı, insanların güvende olduğu söylendi.

Gemi Özellikleri 

Yolcu gemisi : OCEAN KING II

IMO : 8627737

Bayrak: Filipinler

 GT : 488

Yapım yılı:  1986

i̇ç-019.jpg22-031.jpg

DENİZ HABER AJANSI

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2004 Deniz Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0544 880 87 87 | Haber Scripti: CM Bilişim