• BIST 13694.19
  • Altın 6408.32
  • Dolar 45.9706
  • Euro 53.0098
  • İstanbul 18 °C
  • Ankara 15 °C
  • İzmir 22 °C
  • Antalya 20 °C
  • Muğla 16 °C
  • Çanakkale 20 °C

Shell, Endonezya'ya LNG ithal etmek istiyor

Shell, Endonezya'ya LNG ithal etmek istiyor
Hollandalı petrol devi Shell, Endonezya'ya LNG ithal etmek için, Endonezya hükümeti ile görüştü.

Endonezya Enerji Bakanlığı yetkilisi, Petrol devi Shell ve ortağının Endonezya’ya LNG ithal etmek istediğini bildirdi.

Endonezya Petrol ve Gaz Direktörü Djoko Siswanto gazetecilere verdiği demeçte, Shell’in hükümete petrol ve gaz ithal etmek için teklif sunduğunu ancak henüz kabul edilmediğini belirtti. Siswanto, Shell ve ortağının LNG terminali inşa etmek için Endonezya'da isimsiz bir ortakla anlaştıklarını, fakat detayları paylaşmayacağını dile getirdi.

Siswanto ayrıca, Shell tarafından yapılan herhangi bir ithalatın yerel LNG üreticilerinin alıcı bulmasına engel olmaması için uyarıda bulundu.

Buse ÜRGİR / DENİZ HABER AJANSI

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
ÇOK OKUNANLAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2004 Deniz Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0544 880 87 87 | Haber Scripti: CM Bilişim